söndag, januari 13, 2013

Dagdrömmar

Idag har varit lite av en dagdrömmar dag :) så mycket som poppar runt i hjärnan ibland, men jag har ändå fått gjort saker och ting. Pratade med min pappa i telefon...och försökte hjälpa honom att hitta busstider på Internet :)

Min pappa


Satte upp en hylla i köket för ett par dagar sen men var inte helt nöjd så nu har jag fixat så den är precis som jag vill ha den. Var och fikade, en stor latte och en semla, på stan...japp det blev en smaskig semla ;)

Den gooda semlan jag åt idag :)


Tog en promendad efter semlan, tror jag gick av mig semlan...eller tja kanske inte hela, tror det var närmare bestämt florsockret på locket bara :)) men tog lite kort och fick frisk luft. Städade undan alla änglatofflorna när jag kom hem, de är lite slarviga och ställer dem här och där ;)

Tog foto på bla detta vackra bilvrak
När jag såg den första gången blev jag alldeles betagen, skulle äta lunch på Pålsjö Krog och var bara tvungen att ta några bilder :) Jag vet inte, men det är något magiskt med den och så otroligt vacker!

En del av mitt kök
Nu i helgen satte jag på fronten til diskmaskinen, jag sågade till en bit trä och satt fast likadant handtag som de andra luckorna har och sen limmade jag fast den :) jag blev helnöjd! Sen har jag också satt upp hyllan som syns på bilden, men den har jag ändrat lite på idag. Man ser en liten bit av min stora vita fågelbur som står i köksfönstret.

Så här ser toppen ut på fågelburen

Nu ska jag fortsätta dagdrömma :)

Kraamm Lisa

4 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Fina bilder!! Ja det är nåt visst med gamla bil vrak :) Anna

Anonym sa...

For noe herlige bilder:)
Var jo bare kjempe fine og høres ut som en god søndag
Klem Merete

Melody and M.E sa...

Här hittade jag en ny blogg! Bara måste skriva en rad och tala om att jag tycker du har fantastiskt fina och stämningsfulla foton! Hit återvänder jag!
Ha det gott!
Melodys matte

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Dagdrömmar mår man bra av!!!! Kram!