onsdag, januari 19, 2011

Värmer hjärtat

Jag blev så glad och varm i hjärtat när jag fick detta underbara mail från en kund, så jag vill dela med mig av min glädje :)

Hej Lisa!

Stort tack för mina fina varor, trådkupan med fat är helt underbar, likaså 
den fina
rostiga kransen! Julkulorna så vackra, gedigna och lite annorlunda med den 
fina etsningen.
Tack för det fina "njuta" kortet, så vackert!

Tack för din hälsning och vilket fint visitkort du har. Så genomtänkt med 
vacker stil och ditt signum
fjädern och det fina bandet och krusiga kanten. Stod och tittade på det 
länge och såg verkligen
vilken tanke och omtanke det ligger bakom. Uppskattas mycket!

Varma Hälsningar
Susanne


Goa kramar till alla mina härliga kunder!

(Fler fina kommentarer kan du läsa här)

Lisa

1 kommentar:

Essay_writer sa...

i agree. This warms the heart