måndag, augusti 09, 2010

Gatuloppis på lördag 14 augusti

Farmgrändens gatuloppis

Nu på lördag blir det loppis i kvarteret dit jag flyttat :-). Vi kommer att sälja allt möjligt, jag kommer att ha med en del saker som finns i butiken och lite annat som en dörr, en gammal hatthylla och mycket mer.

Alla är varmt välkomna att fynda!

Lördag 14 augusti 10-15 (auktion 13.00-?)


Nu kan du beställa ett helläckert matbord i butiken (bordsskivan är av 100 år gamla fartygsplankor)

och det finns stolar som passar utmärkt till


Önskar er en härlig vecka och hoppas att jag får se några av er på lördagens gatuloppis :-)!

Kram



3 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilken härligt underbar idé. Det är kanske något man kan få med sina grannar på och så gör man en stor rensning...häftig.

Hoppas allt är bra med dig.
Stor Kram Anna

Anonym sa...

Kanon då skall det fyndas:-) och Vackert väder skall det bli:-))) så på med sol kräm och fyndas :-))

Kramar G

Myricas Farmor sa...

Du du måste komma hit till mig oxå med loppisen, fy att jag inte kan komma lite för långt till dig.
Ha det gott
kram