onsdag, mars 31, 2010

Stockholmstrippen och återförsäljare

Jaha, då var Stockholmns trippen över. Hade så fantastiskt roligt, det blev lite privata inköp, god mat, gott vin. Vintagemässan var annorlunda men kul. Där fanns en tjej, Christina, som satt och gjorde små, små hattar sk coifferer, som fästs med en kam i håret. Helt underbart vackra (ska ta ett kort på den snart och visa), jag köpte en med mig hem...vem vet kanske en dag kommer den till användning :-). Hennes blogg hittar du här.

Vi besökte också SussiLi som jag numera är återförsäljare för. Härliga kvinnor och underbara kläder de designar.
Här är några smakprov på olika kombinationer






Helt underbara kläder för kvinnor i ALLA storlekar i naturliga material. Alla modeller och färger passar ihop och är såå vackra lager på lager och kläderna är fördelaktiga för den kvinnliga figuren oavsett vilken storlek du har.
Tycker du om den lantliga, shabby chic stilen eller tycker du mer om den lite striktare stilen...det finns något för alla ♦
Vill du kika in och se alla vackra tunikor, klänningar, kappor, smycken, tofflor och mycket mer, klickar du här, där du också beställer. Enklast att göra när du vill beställa något, är att registrerar dig som kund (privatperson) och lägga de plagg du vill ha i varukorgen, när du är klar väljer du om du vill betala med kort eller förskottsbetalning. Leveranstiden är ca 3-4 veckor eftersom kläderna sys upp när du beställer.

Bor du i Skåne (nordvästra delen) kommer jag gärna och visar de vackra kläderna för dig och dina vänninor, känner du att du har lust att samla ihop några vänner en kväll, är du varmt välkommen att maila mig (mailadressen hittar du till höger denna sida), så vi kan bestämma tid och dag.


Ha en underbar PÅSK

Kramar


4 kommentarer:

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej!

Blir fullkomligt salig av de kläder du visar....Jag bara ÄÄÄÄÄLSKAR det creme - vita den blonda tjejen har i bild nr 2.

Nu måste jag in och kolla resten.....

VAD ska jag välja och VILKEN STORLEK ska jag ta....

Jag är ju inne i points-karusellen, vilket går lite tungt, men neråt går det ju i a f....

Vilken kanonidé av dig med visningar....

STort Lycka till Lisa....

Jättedriftig och duktig tjej är du!

Kramar

Måddan

Pysselpalatset sa...

Åh lisa, jag älskar dessa små hattar med flor. Speciellt den som ser ut som en liten hög hatt...Här spöregnar det just nu.. tråkigt men bra... för nu kanske den sista snön försvinner. vill i allafal passa på att önska dig en skön påsk. kram Jeanette

Myricas Farmor sa...

Vilka härliga kläder.
Ha nu en riktigt Glad Påsk.
kram

Limetwig sa...

Så fina kläder och hoppas du också haft/har en fin påsk!