söndag, februari 14, 2010

Satsbord

Nu är jag helt klar med satsbordet. Jag är helnöjd :-)
Det tog nästan hela dán att bli klar. Flera lager färg, slipningar och till slut vax för att få den slitna shabby stilen. Tror Lakshmi (kisen min) också gillar det :-)

Fick fina tulpaner av vänninan idag, passade utmärkt, nytt bord och nya blommor. Skulle gärna vilja behålla det men det är till butiken, sååå jag får nöja mig med mitt gamla soffbord.

Kika in i min butik Creations by Lis så kan du se fler bilder på bordet!

Goá Alla hjärtans dags kramar

6 kommentarer:

Helen sa...

Hej!
Ditt satsbord blev underbart fint så jag förstår din katt att han vill sitta där. Vackra blommor. Ha en fin Alla Hjärtans Dags kväll.
Kram/Helen

Anonym sa...

Läckert blev de ju.. vilken förvandling.... hur vackert e som helt.

Ha en hjärtans dag vad som nu är kvar av den;-)

Carina sa...

Fråga mig vad jag tycker om ditt verk
- Kanon snyggt...vilket jobb då gjort, sälj ditt rumsbord och behåll detta ;)

Lillsnörpa sa...

Såå fint! Avundsjuk? Nää, inte alls.. okej.. Jag erkänner :)

Hoppas du har haft en trevlig alla hjärtans! /Lillsnörpa

Vita rosor och förgätmigej sa...

Helt fantastiskt vad vackra de blev! Tycker det var så fint med decoren på bordsskivan.
Kram/ Anna

Pysselpalatset sa...

Förstår att du blev nöjd.. det blev otroligt vackert... Vilket bra jobb... Katten verkar också gilla det nya inslaget.. ler kram Jeanette