lördag, november 28, 2009

1:a Advent

Nu luktar det nygräddade pepparkakor här hemma. Har haft en härlig dag idag, tittade på bostadsrätten jag visade lite av i förra inlägget...jag är kär *fniss* helt underbar -  högt i tak, stuckaturer, höga stora fönster, dubbeldörrar in till sovrummet och kakelugn i vardagsrummet.

När jag sen kom hem pockade jag fram julstakarna och adventsstaken gjorde jag iordning. Satte en krans på dörren.


Och nu har jag bakat pepparkakor :-)


Ha en alldeles underbar 1:a Advent

Kram

 

3 kommentarer:

Myricas Farmor sa...

Vilka fina pepparkakor, dom ser extra goda ut.
Ha en god helg.
kram

Les Cotrions sa...

Hello Lisa! What faboulous imegezs of Advent!Charming corner of your home and your cookies looks great!
Wish you a nice and relaxing Sunday!
Vale

Södralycke sa...

Härligt med nybakade pepparkakor! Hoppas du haft en fin första advent, kram Johanna