söndag, december 13, 2015

Nytt & fräscht hos Creations by Lis


Nu ska jag för er berätta.... :)

Jag har haft en riktigt härlig tjej, Pia, här hos mig i butiken, snart ett halvår. Från och med nu i december ska hon börja här lite mer på riktigt och det ska bli superkul, butiken kommer också att vara öppen mycket mer, tjoohooo. Så ni kommer att få se mer av Pia och butiken och mindre av mig, eftersom  jag har ett annat projekt på gång och det känns skönt att kunna fokusera på ett i taget. 
Så kika gärna in hos Creations by Lis & Pia :)

Ni kommer att gilla Pia, det är jag säker på, 
det gör jag
  


Jag har precis gjort en hemsida till mig så vill ni kika in på [softfocus] är ni varmt välkomna :) 

Kraamm och på återseende 
/Lisa

3 kommentarer:

Hanna sa...

Dit is fantastisch! :)

NepMod sa...

Ludo King Mod!

Free Fire Mod Apk!

Deam League Soccer 2020 Hack!

Call of Duty Mobile Hack!

Mobile Legends Hack

Mortal Kombat Mod

Monster Legends Mod Apk

Dragon City Mod Apk

Pixel Gun 3D Mod Apk

Neptrick

Anonym sa...

Hej, jag är Martin Reed, om du är redo att få en lånekontakt. Benjamin via e-post: 247officedept@gmail.com, WhatsApp: +1989-394-3740 Jag ger kredit till sin tjänst. De ger mig summa 2.000.000,00 Euro till avkastning på 2% avkastning. Inom fem arbetsdagar. Benjamin arbetar med gruppinvesterare till ren lån- och skuldfinansiering vid låg avkastning för att betala dina räkningar eller köpa ett hem eller öka ditt företag. snälla, jag råder alla där ute som är i behov av lån och kan vara pålitliga, pålitliga och kapabla att återbetala vid tidpunkten för medel.