tisdag, februari 12, 2013

Beröras

Bilder...som berör, som tänder en känsla i min kropp och själ...kanske sorg, en längtan, en känsla fylld med glädje och skratt eller...

Känner rädsla, inte för vad som hänt utan för vad som kanske inte kommer att hända


...för att dagarna bara ska gå och bli ett streck i kalendern

rädd för att jag alltid ska längta efter ensamhet

Unless it’s mad, passionate, extraordinary love, it’s a waste of your time.
There are too many mediocre things in life; Love shouldn’t be one of them.
Fyller mig med busig glädje :)
Känslan av att vara omhändertagen och skyddad med ömhet
Passion
Blir man inte bara vansinnigt sugen på glass? :)
Mitt hem...där jag vill vara nu, tills jag vill vara någon annanstans...
Packa bilen och bara kör..................................
eller....ta kappan och skorna och börja gå....
och utforska....
Bread. Wine. Olives. Cheese. Prosciutto.
Espresso. Biscotti. Limoncello. Sun.
I will come and get you...you know that? ;)
Puss på grodlåren alla tokstollar där ute :)

Kram Lisa


Följ min blogg med Bloglovin

2 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Underbara bilder!! /Anna

Anonym sa...

Vakre bilder som sier en masse som du selv sier:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete