tisdag, april 03, 2012

En trumvirvel för vinnaren

Tutelituuuut.....Vinnaren av de tre fina franska väggorden är.....

Franska texter Franska texter 

snart, snart...ska bara ;)

Vill bara tala om att jag gav alla som var med och tävla, ett nummer där jag sen drog vinnaren via en sluptalsgenerator :)

Men nu ska jag avslöja vem vinnaren är!

Taadaaa.....Tove med den otroligt inspirerande bloggen Toves sammensurium blev vinnaren av de tre väggorden.

Grattis Tove!!!! meddela mig din adress så skickar jag dem på en gång imorgon bitti till dig.

Ett varmt tack till er andra som var med och tävlade, ser fram emot att ha fler tävlingar och vinnare här på  bloggen. (Väggorden finns hos Creations by Lis)

Ha en alldeles underbar kväll!

Kramar Lisa

1 kommentar:

toves sammensurium sa...

WoW!!!!!!!!!!ER det virkelig sant??????
Så heldig jeg er :))))))))))))))))
Tusen,tusen takk!!!!!
Nå ser jeg virkelig frem til å få henge de opp,det kommer til å bli så fint!
Nok en gang tusen takk,adressen min er

Tove Nymark Andersen
Åregjerdet 23
6030 Langevåg,Norge

God Påske!!!!
Toveklem:)