tisdag, mars 27, 2012

Utlottning

Chambre, Cuisine och Baignoire...visst låter det vackert på franska :)
Jag lottar ut dessa tre underbara väggord, som också finns att beställa hos Creations by Lis!
Franska texter Franska texter 


Jaha och så var det ju det där...vad ska jag göra för att vara med i utlottningen?

1. Har du Facebook, klicka här och gilla butiken (om du inte redan gör det)
2. Prenumerera på Nyhetsbreven här (om du inte redan gör det också)
3. Skriv en kommentar i detta inlägg

Enkelt, eller hur :)

Lite sänginspiration nu när det snart är läggdax!

Så läckert att bara spika ihop några gamla brädor...

En vattensäng :))

och en blomstersäng...

Dragningen av vinnaren sker på kvällen tisdagen den 3 april och det meddelas på FB och här i bloggen....då hinner jag skicka iväg det så det kommer fram innan Påsk :)


Lycka till kramar
Lisa

7 kommentarer:

Emma sa...

naturligtvis vill man vara med och tävla!

Dronninghuset sa...

HEI,

FIN GIVE-AWAY!
fransk er bare så vakkert språk.
liker.
1 lodd.
hilsen TOVE

Anonym sa...

Hej svejs!
Jag älskar att tävla :)
Helst här hos dig<3

Puss och kram från din kusin jeanette d

toves sammensurium sa...

Franske lekre veggord vil jeg selvsagt gjerne vinne,2 lodd på meg:))))
Tror jeg elsker det meste som er fransk,og synes du har utrolig mye fint I butikken din....kunne shoppet for tusener om det var opp til meg;)
Toveklem:)

En pointe sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Jag har gillat, prenumerar och skriver en kommentar här!!
Länkar gärna vidare från min egna blogg också!

kram
Anna
Mrs K

Home to me sa...

Jaa, jag vill tävla!

Cassandra sa...

Gud vad fina väggord, är såklart med! Gillar sidan på FB (Cassandra Hs) och har anmält och bekräftat nyhetsbrevet :) Hoppas på tur.

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se