torsdag, april 08, 2010

Mamelucker i butiken

Nu har äntligen de fina mameluckerna i offwhite och svart med spetskant kommit till butiken.

Helt underbara i offwhite :-)



Helläckra i svart :-)

Du hittar fler fina kläder under

I helgen åker jag upp till Göteborg och ska ha en mysig helg med min dotter :-)

Glömde ju berätta, om du kikar in här kan du se lite bilder från när jag och väninnan var hos SussiLi och provade kläder i massor :-) som du nu kan köpa i min butik!

Ha en myspysig helg!

Kram


7 kommentarer:

farmor ankus sa...

Vilka underbara mammeluckor du tagit hem.
Och stolen och bordet nedan är såå himla fint.
Ha det gott
kram

daniela rota nodari sa...

Hi Lisa,
i love your Blog!!!
Thank you for wondweful comment!!!!
Have a sweet weekend!!
Kisses!!

Daniela "DREAM SHABBY CHIC" Milano

Malin sa...

Vad roliga :)

Malin sa...

psst.. har tävling/utlottning på bloggen idag med fina ljuslyktor från Sia som pris :) testa din tur, vem vet det kanske blir du som vinner :)

Kramar

Mags Romantiska Smycken sa...

Vilka kläder, mameluckerna, helt ljuvliga, ska in i butiken och läsa om dem...

Önskar dej underbara vårdagar
/Maggan

Louise sa...

Ja visst är Magasin 36 MAGISKT!
Härliga saker du säljer å Helsingborgare dessutom :)
Kanske intresserad av att synas på min blogg, Loppis Skattkammaren. Hör av dig

kram Louise

Kors & Hantverk sa...

Hej
Kul att du la till mig som medlem.
Nu fick jag också se din fina blogg här och din fina butik.
Jag länkar i min blogg till din butik.
Sen kommer jag gärna igen och tittar mer, det finns ju mycket att se hos dig.
Maria.