söndag, februari 28, 2010

Vita och rosa

Tulpaner, tulpaner, tulpaner
Visst är de vackra...till denna helg köpte jag en bunt vita och en bunt rosa som jag sen blandade.
Så här ser buketten ut i vardagsrummet

och så här ser buketten ut som står på köksbordet


Fredagens After Work var himla trevlig, förutom mina goa arbetskamrater sprang jag på en vän som jag inte träffat på ett antal år :-)
Lördagen spenderade jag med att vara flytthjälp...puhh...men vilken underbar lägenhet, ni vet en sån med högt i tak, stukaturer, en fungerande kakelugn.....wow säger jag bara. Tror jag somnade klockan tio igår kväll.

Ha en fin söndag idag!
Kom ju på att idag ska jag dra en vinnare på SIB...så kika gärna in där under dagen idag!

Kramar


5 kommentarer:

Anonym sa...

O vi tackar tusen för hjälpen, hade du inte varit med hade vi nog hållt på fortfarande..
Man var ju ingen artist igårkväll :-). sov som en stock... Tusen tack igen..

Kram kgm

Helen sa...

Hej!
Underbara tulpaner dem kan man inte få för mycket av.
De är min favvoblomma.
Kram/Helen

Jennie sa...

Jättevackra tulpaner, min favoritblomma och mina favoritfärger. Ha det bra /Jennie

Myricas Farmor sa...

Tulpanerna är så vakra, jag vill alltid ha en bukett till Helgen, jag tycker att det är som en avslutning på veckan, att ha städat och blommor på bordet.
Vilka underbara möbler du har, skulle vilja ha dom alla.
Ha en bra dag
kram

Penseldraget sa...

hej lisa
vacker bukett på ett vackert bord =)
kram pia