lördag, december 12, 2009

Vinnaren är korad

Nu har jag dragit en vinnare i min 2:a advent utlottning.

Bild från sköna Hem
Men innan jag avslöjar vinnaren vill jag visa ett helläckert badrum, fler fina inredningsbilder kan du hitta på Sköna Hem.

Vinanren av presentkortet i min butik blev nummer 43 och det hade Petra med bloggen Villa Nöystu. Maila mig så får du din presentkortskod, min mailadress hittar du i högerspalten

Stort grattis till dig Petra, och tack alla andra som provade lyckan i tävlingen.
Fler kommer så håll utkik!

Ha nu en go´lördagskväll och en fin 3:e advent imorgon

Kram
 


4 kommentarer:

Villa nöystu sa...

Nej men... vann jag? Tror inte det är sant... så himla glad, en liten julklapp så här flera dagar före d-dagen. Underbart!
Tusen, tusen tack.
Jag mailar dig och sedan ska jag spendera lite tid i din butik.

Vilket underbart badrum du visar bild på i inlägget.
Ha en jättefin lucia,
stor kram från Petra

Vitt o Vältummat sa...

Grattis till vinnaren!
Ha en bra dag
Kram
Åsa

OlgaA sa...

GRATTIS till vinnaren!! Så kul!
Nu var det dags för tredje tävling eller ? ;)
Badkaret är så fint!
kram Olg@

Myricas Farmor sa...

Klar att jag vill vara med. jag länkar oxå.
Ha det gott