fredag, november 27, 2009

Bostadsrätt och julfest

Ikväll är det julfest med mitt "vanliga" jobb, det blir ingen med mitt företag...vi är ju inte så många...only me myself and I *fniss*.
Vi ska vara på Jacob Hansens Hus i Helsingborg och får julmat och liveband, kan nog bli hur trevligt som helst.



Helgen till ära har jag köpt en bukett rosor. Arrangerade en i hallen som en liten välkommen hem och en på sängbordet, härligt att vakna med en bukett blommor.

På lördag fm ska jag kika på en bostadsrätt, en helt underbar sådan. Sen får vi se hur det går...
En liten tjuvkik i vardagsrummet!



Kika gärna in i min lilla butik, rost, zink, vintage, lantligt och personligt!

Ha en gó fredag alla underbara

Kram

 

2 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Hej!
Hoppas det går bra med bostadsrätten.. Bor precis utanför hbg i radhus ganska nyinflyttade från hbgs gröning. Skönt att komma ut på "landet" :)
Ha en trevlig kväll!

Kram Git

Unknown sa...

Hei Lisa
Nydelige roser....butikken din er så fin , jeg skal til København til helgen, kansje jeg kan komme innom hvis butikken din er i Helsingborg.
Takk for hyggelig kommentar og velkommen til min adventskalenderblogg.
Klem...Ellen