lördag, oktober 10, 2009

Torka av...för en god sak

Var på Maxi och handlade igår, behövde bland annat disktrasor och hittade Wettex Limited Edition som stödjer kampanjen Rosa Bandet. Känns bra att använda dem till att göra fint på diskbänken. Rosa och vita är de och ser riktigt fina ut.


Fick ta in min spegel som hängt ute och förgyllt balkongen, det blåste så häftigt innan så den hamnade lite på sne, vill ju inte den ska gå sönder. Hittade en plats till den i vardagsrummet.



Nu är det bara denna dagen kvar som jag har FRAKTFRITT, passa på att handla idag, du kan ju också vinna din order, jag kommer att göra ett inlägg imorrn om vem som vann sin order men även ha en notis om det i butiken.

Ha en underbar lördagskväll och en fin söndag.
Kram
 


2 kommentarer:

Unknown sa...

Ha haa va du är snäll som vill ha alla våra möbler :)
Men du - jag känner så här idag, att jag skulle vilja samla en hel bunt goa bloggare som fick göra om hela vår övervåning ... tycker aldrig det blir riktigt bra när jag gör det själv. Ja ja ... nu ska här kikas i din fina butik.

Ska nog inte störa längre, du kollar väl på fotbollen :)

kramar Malin :)

Måddan - Himla lantligt sa...

Har "pippi" på speglar och har mååååånga vitmålade vackra här hemma och denna fina som du också säljer i din nätbutik är jag himla sugen på :o)

Vacker är den så det smäller om det...

Kram
Maud