fredag, oktober 02, 2009

Min dag idag

Solsken och kisen i vardagsrummet

Idag fyller jag år, ganska mysigt faktiskt, trots att det inte är 24 utan snarare en liten omkastning av siffrorna :-) .
Min förmiddag börjar jag och en vännina med att spendera hos härliga Jannice där hon ska ge oss en färganalys sen har jag paket att hämta på DHL, alltid spännande med paket även om det är till butiken och inte till mig personligen :-). Tar en liten sväng hem om för att inta en liten lätt lunch. Efter det ska jag fixa till mina naglar hos gulliga Rebecka, min ena nagel är blå....vet inte riktigt vad jag hittat på så jag får se om hon kan dölja det med något fint :-) . Sista anhalten är syrran min där hon ska göra mig fin i håret.
Men min dag slutar inte där, jag och vänninan ska träffas på stan för en liten drink vid sextiden innan vi går till Cucina Antica för att äta Italiensk mat..mmmm det ska bli såå gott.

Ha en underbar helg alla underbara

Kram


8 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Åh, grattis Lisa. Att fylla år är det bästa jag vet.. trots att ålder blir mer och mer.. En egendag.. Med folk som tycker om en med små överraskningar... å underbart.. hoppas din dag blir ljuvlig... kramen Jeanette

Myricas Farmor sa...

Hipp Hipp Hurra.
Grattis på din stora dag.
Jag önskar dig en trevlig dag.
Ingvor

Åsa A sa...

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en härlig dag, här uppe i Linköping skiner solen, det är kallt men klart och fint, en underbar höstdag!

*kramar*

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej Lisa och STORT GRATTIS från mig och Umeå på din 24 års dag - tänk jag är BARA ett år äldre än dig - BARA 25 :o) .....

Underbar dag du verkar få - så skönt att pyssla om sig själv - behöver man verkligen få göra ibland :o).

Hoppas paketet kommit fram idag och att du känner dig nöjd. Fick aldrig nåt svar tidigare på mailet när du skickar mina varor? Längtar som ett barn på julafton!

Ha nu en fortsatt fin dag och ta hand om dig :o) O NJUT AV DIN DAG!

Kramar & tankar
Maud

nea i det gula huset sa...

Stort grattis till dig!!!

Din dag låter helt underbar! En sån dag kan jag oxå tänka mig när jag fyller år! :)

Hoppas dagen OCH kvällen blir underbar!
Får vi kanske se bilder från ditt besök hos Jannice sen??

Ha det gott!
Kram Nea

Penseldraget sa...

hej lisa
stort grattis och hoppas du får en underbar dag =)
varm kram pia

EN INREDOHOLIC sa...

Hoppas du får en fin fortsatt födelsedag i dina nya kalla make up färger ;)

KRAM
Jannice

Ylva sa...

Grattis på födelsedagen.

Kram från Ylva