lördag, september 19, 2009

Ny butik – och bloggdesign

Nu har jag skaffat mig en ny blogg och en ny butiksdesign till
Tog kontakt med Wikinggruppen som nu står för designen till min butik. De är några jag varmt vill rekommendera om du tänkt skaffa dig en webbshop. De är otroligt trevliga och svarar på mail nästan innan man hunnit skicka frågan. De fixar alla ändringar och små justeringar man vill göra på ett kick. Högsta betyg till Jonte och Jerry för service och bemötande utöver det vanliga.
Ni är bäst!
Creations by Lis. Kika gärna in i butiken, jag firar den nya designen med... kanske inte champagne och kaviar, men lite annat smått och gott till mina gamla och nya kunder.



Handlar du mellan 19 september till och med den 10 oktober handlar du FRAKTFRITT, när du kommer till kassan skriver du in koden FRAKTFRITT, 
och du är med i utlottningen av din order, hela ordervärdet tillbaka till dig om du vinner OCH är du en av de tolv första som handlar för 500 kr eller mer
får du också magasinet Jeanne d´ Arc Living nr 4 som gåva.

För er som bloggar om heminredning och vill länka till min butik har jag ett stående erbjudande!



Hoppas ni kommer att trivas här, kanske inte så stor skillnad men nu när min butik har ny design ville jag gärna att bloggen skulle få detsamma.



Det underbara rostiga strykjärnet hittar du i min butik och en hel del andra charmiga, personliga inredningsdetaljer. Väntar in nya saker som anländer om ett par veckor.

Kram på er alla goá bloggtjejer.

Lisa

Inga kommentarer: